Закрыт

Advertisement Analysis

Этот проект получил 31 заявок от фрилансеров со средней стоимостью заявки в размере $84 USD.

Получить бесплатно ценовые предложения для подобного проекта
Работодатель работает
Бюджет проекта
$30 - $250 USD
Всего заявок
31
Описание проекта

report an analysis of the influence and persuasion strategies used in a printed advertisement of your choice for a commercial product. describe/explain type of strategy (e.g., scarcity heuristic, indirect emotions heuristic), identify target of influence (e.g., behavioural/cognitive/ emotional; audience; type of processing) suitability for audience, likelihood of success, effects of using combinations of strategies (e.g., synergistic, counteracting). mainly to discuss on the heuristics used in the printed advertisement.

Хотите заработать немного денег?

  • Укажите свой бюджет и срок
  • Опишите свое предложение
  • Получите оплату за свою работу

Нанять фрилансеров, которые также подали заявку в этот проект

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online