Закрыт

Hire a Marketing Specialist

Этот проект получил 8 заявок от фрилансеров со средней стоимостью заявки в размере $427 USD.

Получить бесплатно ценовые предложения для подобного проекта
Работодатель работает
Бюджет проекта
$250 - $750 USD
Всего заявок
8
Описание проекта

Members of a community homeowners’ association, against the opposition of the Board of Directors, want to create and execute a campaign to inform the members of options and ideas to deal with a large budget surplus. The Board of Directors want to utilize the surplus as the wish without soliciting input from the homeowners and are creating a precedent that would be difficult to reverse if the Board is successful in their spending plans.

Deliverables:

• Deliver a well-thought and practical campaign strategy, associated tactics, and execution plan.

• Provide social, print, and web guidance and consulting to ensure success of the campaign.

Fixed-cost campaign executed over a 60-day period from October to December, 2016.

Хотите заработать немного денег?

  • Укажите свой бюджет и срок
  • Опишите свое предложение
  • Получите оплату за свою работу

Нанять фрилансеров, которые также подали заявку в этот проект

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online