Закрыт

Написание программного обеспечения

Мне нужно связать helpdesk OTRS:ITSM с JIRA Service desk. Оператор должен иметь возможность из среды OTRS создать тикет в JIRA и по завершению его отработки в JIRA сохранить ответ в OTRS.

Квалификация: Java

Показать больше otrs, jira, keywords desk service request sharepoint, help desk service request task sharepoint, service provider using otrs, screenshot sharepoint help desk service request, sharepoint help desk service request permissions, sharepoint help desk service request, can closed help desk entries sharepoint helpdesk site, sharepoint help desk service request form location, sharepoint help desk service request customer, unowned service requests helpdesk

О работодателе:
( 0 отзыв(-а, -ов) ) Russian Federation

ID проекта: #6373196

3 фрилансеров(-а) в среднем готовы выполнить эту работу за $629

Ecoseit

hi , i am ready to work with you on least amount while giving you better quality then any other one !! the reason is just to create a long term realtions with you and your organization !! i am having more then 5years e Больше

$412 USD за 10 дней(-я)
(2 отзывов(-а))
0.4
mkaruppuswamy

Request English translation or more details of the project . About us Hi , Senior Technocrat , Have 14 years experience in IT ,specialize in PHP , Web Application ,JAVA/J2EE project deliveries , DATA Researc Больше

$777 USD за 10 дней(-я)
(1 отзыв)
0.0
mikhaildubkov

Предложение еще не подано

$555 USD за 3 дней(-я)
(0 отзывов(-а))
0.0
IlyaKarpenko

Предложение еще не подано

$555 USD за 3 дней(-я)
(0 отзывов(-а))
0.0