Логотип Freelancer Как это работает Поиск работы Войти Регистрация Опубликовать проект
ПОИСК
Customer Support Data Entry Excel Sales Telemarketing
Profile cover photoundefined
Теперь вы подписаны на .
Ошибка подписки на пользователя.
Этот пользователь не разрешает другим пользователям подписываться на него.
Вы уже подписаны на этого пользователя.
Ваш членский план допускает не более 0 подписок. Повысить уровень членства можно здесь.
Пописка на пользователя успешно отменена.
Ошибка при отмене подписки на пользователя.
Вы успешно порекомендовали
Ошибка рекомендации пользователя.
Произошла какая-то ошибка. Пожалуйста, обновите страницу и повторите попытку.
Электронный адрес успешно верифицирован.
Аватарка пользователя
$5 USD / час
Флаг VENEZUELA
maracaibo, venezuela
$5 USD / час
Сейчас здесь 5:34 AM
На сайте с июля 23, 2022
0 Рекомендации

Gabriela H.

@Gabrielaharding4

0,0 (0 отзывов(-а))
3,2
3,2
$5 USD / час
Флаг VENEZUELA
maracaibo, venezuela
$5 USD / час
100 %
Завершенных работ
Нет данных
В рамках бюджета
Нет данных
Своевременно
Нет данных
Рейтинг повторного найма

Accounting / Administrative and sales services

I am a university graduate with a degree in public accounting, with over 18 years of experience in bookkeeping and administrative processes in the local area. For two years I have been working remotely as a virtual assistant. I'm an experienced Virtual Assistant, especially at Accounting/Bookkeeping. I have expertise in setting appointments for both buyer and seller leads, SEO, sales calls, lead generation, email and drip marketing campaign, CRM and calendar management, data entry, translation from English to Spanish and social media management. I'm a person who embraces creativity and new ideas and is a quick learner. Just show me what needs to be done and rest assured I will take care of it for you. I perform tasks ACCURATELY and strive for EXCELLENCE. I am capable of work with: - Data entry - QuickBook - Google Apps (Documents, Gmail, Calendar, Drive) - All Microsoft Office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - Ring Central - Web Research - Data collection - Payroll processing - Answer calls - Schedule appointments and events. - Send and reply emails. - Schedule meetings - Book appointments - Transcribe and translate documents. - WordPress posts - All kinds of administrative work. - Manage Facebook group - Prepare weekly weather report - Hub Spot - Canvas app - Help Desk -Drop box - Loose -Appfolio -Monday -T-Sheets With all the experience that I have, I know that I still have more skills to learn which is i am open for improvement and of course willing to be trained. I am certain that I can highly contribute to your team. I make sure that my job is being done with quality work!
Freelancer Data Entry Clerks Venezuela

Свяжитесь с Gabriela H. по поводу вашей работы

Авторизуйтесь для обсуждения любых деталей в чате.

Элементы портфолио

Flyer design
Flyer Design
Flyer design
Flyer Design
Data entry
data entry
Data entry
data entry
Catalog in pdf
In this portfolio you can see part of my experience as data entry, virtual assistant, customer service, instagram ads and facebook ads management.
This is just part of my experience
Data entry www.laalacenamarket.com
In this portfolio you can see part of my experience as data entry, virtual assistant, customer service, instagram ads and facebook ads management.
This is just part of my experience
Data entry www.laalacenamarket.com
In this portfolio you can see part of my experience as data entry, virtual assistant, customer service, instagram ads and facebook ads management.
This is just part of my experience
Data entry www.laalacenamarket.com
In this portfolio you can see part of my experience as data entry, virtual assistant, customer service, instagram ads and facebook ads management.
This is just part of my experience
Data entry www.laalacenamarket.com

Отзывы

Изменения сохранены
Нет отзывов о пользователе
Нет отзывов для просмотра!

Опыт работы

VA Property Manager

Thornwood Homes / USA
сент. 2022 - Настоящее время
I organize the schedule of maintenance workers I call the tenants to confirm that the workers of maintenance can enter to perform the assigned work I am aware of when a HACC inspection to schedule a visit to the property and make any necessary repairs before the inspection I manage the following programs: Appfolio, T-Sheets (Quickbooks), monday.com

Data Entry / Virtual Assistant

La Alacena Market / www.laalacenamarket.com
янв. 2020 - Настоящее время
Manage the website and social networks (Instagram, Facebook, Google Ads) Coordinate the deliveries of orders Coordinate purchases and payments to suppliers Inventory Control Customer Support data entry in the website

Independent Public Accountant

Harding & associates
янв. 2008 - дек. 2019 (11 лет, 11 месяцев)
Daily books, ledger, inventory VAT declarations, ISLR balance sheets Commissioner's letter, among others

Образование

Bachelor Degree in Public Accounting

Universidad Rafael Belloso Chacín, Venezuela 1999 - 2005
(6 лет)

Свяжитесь с Gabriela H. по поводу вашей работы

Авторизуйтесь для обсуждения любых деталей в чате.

Верификация

Предпочтительный фрилансер
Личность подтверждена
Метод оплаты верифицирован
Номер телефона верифицирован
Электронный адрес верифицирован
Связано с Facebook

Топ-навыки

Data Entry 1 Telemarketing Excel Sales Customer Support

Искать подобных фрилансеров

Data Entry Clerks in Venezuela
Data Entry Clerks
Telemarketers
Excel Experts

Просмотреть подобные образцы

Data Entry
Telemarketing
Excel
Sales
Предыдущий пользователь
Следующий пользователь
Приглашение успешно отправлено!
Зарегистрированных пользователей Всего опубликовано работ
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2022 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Загружаем предпросмотр
Разрешение на определение геолокации предоставлено.
Срок действия вашего сеанса входа истек, и сеанс был закрыт. Пожалуйста, войдите снова.