Изображение профиля melodydedona
@melodydedona
Флаг Philippines Cabuyao City, Philippines
На сайте с 15 июня 2013 г.
0 Рекомендации

melodydedona

Онлайн Офлайн
A highly skilled customer service representative with almost 10 years of experience in both outbound and inbound call. I can deliver results with minimal supervision, good command of the English language in both written and oral. I have comprehensive computer skills including MS Office.
$4 USD/hr
0 отзыва(-ов)
0.0
  • N/AВыполненные работы
  • N/AВ рамках бюджета
  • N/AСвоевременность
  • N/AРейтинг повторного найма

Портфолио

Последние отзывы

Нет отзывов.

Опыт работы

Freelancer ( Appointment Setter ), VA

Mar 2015

Working as a full-time appointment setter for a US insurance company while doing some VA job once in a while.

Customer Service Representative

Jul 2010 - Jan 2017 (6 years)

I have handled a few responsibilities such as billing concerns, technical support, product orders, up selling, handling emails and support for newly hired agents on their nesting stage for smooth transfer to operation.

Образование

Bachelor of Business Administration

1990 - 1994 (4 years)

Computer Technology

1998 - 2000 (2 years)

Верификации

  • Соединить с Facebook
  • Предпочтительный фрилансер
  • Оплата подтверждена
  • Телефон подтверждён
  • Личность подтверждена
  • Электронный адрес подтвержден

Искать похожих фрилансеров